Dci 50 Kw Si La 2000 Rpm. Se Aude Un Zgomot ”ca De Tacheti”

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dci 50 Kw Si La 2000 Rpm. Se Aude Un Zgomot ”ca De Tacheti”

    am un lagan dci 50 kw si la 2000 rpm. se aude un zgomat ”ca de tacheti” dupa 2000 rpm. nu se mai aude oare ce o fi, precizes ca am 10600 km de cand nu am schimbat uleiul o fi de la asta? in rest merge super. stie cineva un mecanic bun pe motoarele astea in iasi. ms!

  • #2
    nu fa mai multe threaduri pe aceeasi problema,astepta ca ti se v-a raspunde....!!!!!
    MY RYDE http://www.loganclub.ro/forum/zuzus_72_bmc-t44764.html

    Logan din Bicaz (Neamt)

    Comment


    • #3
      10000 km facuti in cati ani? Uleiul se schimba la 1 an, se considera ca isi pierde proprietatile.

      Comment


      • #4
        Nu are nimic masina. Incearca sa bagi motorina de calitate mai buna. Ex.:EvoDiesel de la MOL.

        Comment


        • #5
          sau incearca metoda batraneasca: o cana de ulei 2T la plinul de motorina. motorina de pe la noi (sau ma rog, lichidul cu aspect de motorina de la pompa) are prea multa parafina, si o compozitie cumva incorecta, comparativ cu motorina din tari mai cu soare. asadar, tot ce inseamna sistem de injectie merge defectuos, cu riscul mare de a schimba tot felul de dracii scumpe: pompa de injectie, injectoare, turbina...aaa, da, pune uleiul cel mai scump pe care ti-l permiti in motor. il vei avea mai mult timp, si va merge mai bine.

          Comment


          • #6
            multumesc! am sa i schimb uleiul si sa vad dupa

            Comment


            • #7
              Nai nai zis nimic,a disparut tacaneala aia?

              Comment


              • #8
                nu i-a disparut dar nu mai spune. s-o fi stricata ma, si o fi vindut-o,ma.

                Comment


                • #9
                  Ai verificat nivelul uleiului? In 10.000 km+ motorul ala are timp sa mai si pape ulei.
                  4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                  Comment


                  • #10
                    Urmariti va rog urmatorul filmulet cu atentie, si spuneti-va aici parerea!

                    Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.


                    Din ce spunea baiatul acolo pe youtube ( posibil sa aiba cont si aici ) ar fi un piston topit, desi e cam ciudat, nu am inteles exact cati km are masina, cum a tratat-o, cand si unde a reparat-o.

                    Spuneti-mi si mie ce a anormal la sunetul motorului ala. Eu sesizez dupa decelerare o oarecare "clampaneala" ca un tzacait. Nu stiu ce sa zic, injectoarele defecte pot produce ceva asemanator. Pe de alta parte se discuta pe forum si ca asta ar fi un sunet normal de Dci.
                    De ce intreb? pentru ca si la mine se aude o oarecare tzacaneala la relanti si vreau sa compar si sa aud parerile voastre!
                    Cu respect, La multi ani!

                    Comment


                    • #11
                      Clampaneala asta se mai poate auzi si la diesel prost intretinute,la schiburi de ulei intarziate si de proasta calitate,si in timp usor usor incepe sa bata urat si nu mai ai ce sai faci poti baga orice ulei ca tot asa urat face.

                      Mai mult ca sigur is tachetii,aia bat asa a folosit ulei de proasta calitate s-au a mers sub nivelul minim de pe joja,tachetii se regleaza automat prin presiunea uleiului,daca el isi pierde din calitati s-au e sub nivelu minim nu mai face presiunea corespunzatoare.
                      Last edited by vladoi; 31 December 2011, 16:31. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • #12
                        schimba uleiul si pune-i elf evolution 5w40. o sa dispara orice trancaneala!

                        Comment


                        • #13
                          tachetii se regleaza automat prin presiunea uleiului,daca el isi pierde din calitati s-au e sub nivelu minim nu mai face presiunea corespunzatoare.
                          1,5dci nu are culbutori hidraulici, deci nu se regleaza automat.

                          schimba uleiul si pune-i elf evolution 5w40. o sa dispara orice trancaneala!
                          ii scapa un inj motorina mai devreme decit trebuie, si are loc explozia inainte de a ajunge pistonul la pms.

                          Comment


                          • #14
                            Intre aprox. 1500 si 2000 de ture, numai in accelerare sau la mers constant intre turele respective se sude un ta -ta -ta pronuntat de parca ar merge in 3 pistoane chiar daca motorul e rece sau cald. Suspectez o supapa de retur ... am scos furtunasele de retur si la injectorul de langa cutie (1?) pare sa arunce mai mult. Chestia e ca nu am avut nici un fel de problema cu pornirea, chiar si pe gerul asta si face asa de ceva vreme ... poate chiar 1 an. Sa o mai las sau sa - i schimb supapa? sau toate 4?

                            Comment


                            • #15
                              pai daca porneste bine pe gerul asta nu are rost sa schimbi supapele de retur. mai lasa-le si cand o incepe sa porneasca mai greu le schimbi.
                              Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google